Ilmoittaudu mukaan

Uuden oppilaan ilmoittautuminen

Varaa halutessasi maksuton kokeilukerta sähköpostitse: secretary(a)sydneynsuomikoulu.org. Kerro missä toimipisteessä haluatte vieraille, minkäikäinen lapsi on kyseessä ja millainen suomenkielen taitotaso hänellä on entuudestaan.

Kun olette tutustuneet toimintaan, voit täyttää sähköisen ilmoittautumislomakkeen.

Opetukseen osallistumisen edellytyksenä on, että huoltaja liittyy jäseneksi Sydneyn Suomi-kouluyhdistykseen. Jäsenrekisteröinti hoituu valitsemalla ilmoittautumislomakkeesta jokaiselle lapsellesi lipun.

Palaavan oppilaan vuosi-ilmoittautuminen

Täytä ilmoittautumislomakkeen. Ilmoittautumislomake täytetään joka vuosi.

Koulumaksut

Voit suorittaa koulumaksun joko vuodeksi tai opetusjaksoksi kerrallaan.

Koulumaksut pyydetään suorittamaan eräpaivään mennessä. Koulumaksu sisältää oppimateriaalin.

Lapsi 1 - $195.00/vuosi
Lapsi 2 -$170.00/vuosi
Lapsi 3 - $125.00/vuosi
Lapset 4+ -$0.00

Termimaksu $100/lapsi

Voit hyödyntää 4.5-18 -vuotiaan lapsen koulumaksussa Service NSW:n myöntämää Creative Kids -palveluseteliä. Käytä silloin maksaessa koodia FY VOUC tai Term VOUC.

Kannatusjäsenmaksu

Kannatusjäsenmaksu $50/vuosi on tarkoitettu lapsille ja nuorille, joilla on mahdollisuus osallistua vain viikonlopputapahtumiin, kuten leirille, piknikeille ja urheilupäiviin.

Ilmoittautumalla ilmaiset sitoutuvasi toimimaan Sydneyn Suomi-koulun järjestyssääntöjä kunnioittaen.